Leo Driesenaar

Leo Driesenaar studeerde piano aan het conservatorium van Arnhem bij Christopher Czaja Sager en Jacques Hendriks. Naast zijn privé-praktijk is hij werkzaam bij de Prof. Pompestichting in Nijmegen als piano- en keyboarddocent en is daar één van de drijvende krachten achter een koor van patiënten en “mensen van buiten”. Verder is hij begeleider bij diverse koren, dirigent/pianist van Klein Koortje en vrouwenkoor Terpsichoré in Nijmegen. Hij is vaste organist van de Petrus Canisiuskerk in Nijmegen.

Met zanger Hans Meek maakt hij Poëziek. Het repertoire bestaat uit Nederlandse gedichten die door hen getoonzet zijn (www.poeziek.nl).

Hij is de pianist van het trio ”PUUR zingt met liefde”, zang: Carine Poels en Hans Meek.